Locuri de muncă vacante la Primăria Rovinari

joburi vacante

Şase locuri de muncă vacante la Primăria Rovinari.

Primăria orașului Rovinari organizează concurs pentru ocuparea următoarelor funcții de natură contractuală vacante:

  • Inspector de specialitate debutant – Compartiment Fond Funciar, Registru agricol.
  • Inspector de specialitate debutant – Compartiment Centrul de Informare a Cetățeanului, Registratură, Transparență Decizională.
  • Referent I – Compartiment Centrul de Informare a Cetățeanului, Registratură, Transparență Decizională.
  • Șofer I – Compartiment Transport, Parcări.
  • Șofer I – Compartiment Transport, Parcări.
  • Inspector de specialitate debutant – Compartiment Fonduri Europene.

Concursul pentru ocuparea funcțiilor de natură contractuală vacante va avea loc la sediul Primăriei orașului Rovinari, județul Gorj.

  • În data de 01 august 2017, orele 11:00, va avea loc proba scrisă.
  • În data de 04 august 2017, orele 11:00, va avea loc interviul.

Dosarele de înscriere, în vederea participării la concurs, pentru unul din posturile vacante disponibile, se depun până la data de 24 iulie 2017, orele 16:00, la sediul Primăriei orașului Rovinari, Str. Florilor. nr. 2, județul Gorj, la Compartimentul Centrul de informare a Cetățeanului, Registratură, Transparență Decizională .

Condițiile de participare la concurs, precum și bibliografia necesară, le puteţi se accesa pe site-ul Primăriei Rovinari, la link-ul: http://www.primariarovinari.ro/2017/07/concurs-functii-de-natura-contractuala/

Mai multe despre angajari, concurs, Locuri de muna
CEO
Șefi noi în cadrul Complexului Energetic Oltenia (CEO)

Săptămâna aceasta se pot depune dosarele în vederea participării la concurs pentru ocuparea posturilor de conducere din cadrul Complexului Energetic...

Acuzații de fraudă la examenul pentru postul de farmacist la Spitalul Rovinari

Concursul pentru ocuparea postului de farmacist șef, din cadrul Spitalului „Sfântul Ștefan” din Rovinari, a generat discuții aprinse, privind corectitudinea...

Închide